سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: تبلیغات شما در این قسمت ::.
 

توتال استیشن

  • ساعت: 12:58 عصر

انواع دوربین نقشه برداری

توتال استیشن ( Total Station ) :  امروزه توتال استیشن ها پرکاربرد ترین و ساده ترین دستگاه های نقشه برداری در ایران و سرار دنیا می باشند، توتال استیشن ها دستگاههای پیشرفته ای از تلفیق طولیاب با تئودولیت میباشند که با قابلیت نمایش آنی مختصات نقاط بسیاری از مشکلات روش های طول

 

وزاویه ی قدیمی را رفع نموده است.

  ویژگی های توتال استیشن :

این دستگاه ها با برنامه های متنوع داخلی بسیار ، از جمله برنامه ی برداشت (Surveying)، پیــاده کردن  Setting out  ، ایستـگاه آزاد ( Free station)، ارتفاع غیر قــابل دسترس نقطه ی غیر قابل ایستگاه گذاری و . . . مشکلات محاسباتی سنگین و طولانی را برای کاربرد های خاص در نقشه برداری حل کرده است .
شرکت ژئومات اقدام به واردات و فروش وخدمات چند سری از بهترین توتال استیشن های کمپانی های بزرگ تجهیزات نقشه برداری با قیمت های مناسب جهت رفاه حال مهندسین نقشه بردار نموده است.

* توتال استیشن های سری TS02 و TS06  و TS09 لایکا

توتال استیشن های سری لایکا محصول کشورسوئیس بوده و پرفروش ترین انواع توتال استیشن ها در ایران هستند چراکه دارای طرز کار و منوهای بسیار ساده و user friend بوده و هم نسبت به انواع توتال استیشن های اصلی دیگر قیمت های بسیار مناسبی دارند .
تجهیزات نقشه برداری ژئومات اقدام به واردات مستقیم این سری از توتال استیشن ها در انواع و اقسام مدل های آن کرده است .
این سری از دستگاه ها در دو مدل TS02 و TS06 از سوی کمپانی لایکا جایگزین مدل های قبلی یعنی TC407 و TC805 شده است که از لحاظ دقت و سرعت بسیار قوی تر از مدل های قبلی خود هستند .
در این سری توتال استیشن های جدید 2 مدل بلوتوس دار Bluetooth و بدون بلوتوس تولید می شود و قابلیت اتصال فلش مموری USBcool diskدر طراحی دستگاه می باشند .

 


  • نوشته : امیر احمدی
  • تاریخ:جمعه 91/8/19
  • نظر
  • لینک صفحات جداگانه خود را در این قسمت قرار دهید